Alla inlägg under januari 2011

:D

Av Jennifer Strand - 28 januari 2011 12:43

Lyssnar på musik och gör något konstig grej på tyska ! ^^

Av Jennifer Strand - 26 januari 2011 07:24

Skolan snart då.


Min favorit låt dem senaste veckorna !

?

Av Jennifer Strand - 26 januari 2011 00:07

Hmm, upplevelse. Jag tar det imorgon   


Av Jennifer Strand - 25 januari 2011 08:15

Don't feel okey.... I go to bed again !

Av Jennifer Strand - 24 januari 2011 22:14

Min familj består av mamma, Marcus, pappa, Pernilla och lillbror Gustav.


Min Mamma heter Pia och är gift med Marcus. Vi bor i ett hus i Skutskär med våra två katter Tarzan och Nasse. Mamma är facebook beroende och sitter för det mest där. Hon tycker även om att ha det trevligt med sina vänner. Mamma är pedant och duktig på att laga mat även marcus också. Marcus är nästan som en pappa och han har alltid funnits i mitt liv, iaf så kommer jag inte ihåg att han inte har funnits i mitt liv. Marcus tycker om att kolla på tv och på sommaren älskar han att vara ute och fixa med saker, tex, poolen, gräset, och massa annat. Ett av Marcus största intressen är väll musik skulle jag tro, han spelar gitarr och sjunger i ett band. Han tycker om att göra filmer och lyssna på musik. Lite grann om dom.


Min katter hos mamma heter Tarzan och Nasse.


Tarzan blir 10 år och är väldigt lat, men han är rikigt gosig också.

Nasse blir 3 år och han är väldigt störd och dryg. Han kan vara lite gosig ibland men det är väldigt sällan. Han hittar på massa sattyg och är ivägen.


  

Marcus



 Tarzan

     

 Nasse

 


Mamma  







Min pappa heter Tomas och är förlovad med Pernilla. Tillsammans har dem Gustav min lillebror och min katt Simba. Pappa är underbar och ställer alltid upp, han älskar också musik och han spelar bas i ett band. Pappa kan spela Piano, gitarr, bas, uckulele säkert mer men det är dem han är bra på. Han är väldigt musikalisk och är jätteduktig, han spelar på gehör. Pappa är jätteduktig på att bygga, tex. altanen och köket som han har ritat och mätt och massa sånt. Han tycker det är skönt att gå ut och springa ibland och även gå.

Pernilla är pappas sambo och dem har varit tillsammans i ungefär 3 år. Pernilla är jättesnäll och är väldigt bjudsam. Hon tycker om att hålla på att fixa hemma och vara ute och gå.

Gustav är min lillebror och han blir 4 månader den 29. Han älskar mig, så fort han har min röst blir han glad och börjar prata. Han är väldigt social och jag brukar sitta och prata med han eller göra så att han skrattar. Han blir väldigt ledsen när det tar för lång tid med maten. Men han är underbart söt !


Simba är min katt som bor hos pappa och han är mellan 9-11 år vet inte exakt. Men han är go och har väldigt otur för han brukar komma hem med halva öron och sånt, han är ju trots allt ute katt. "Det är inte nasse och tarzan."

Simba är jätte go mot dom han känner och livrädd för dom som pratar högt. Simba är jätte fin och älskar skinka!


Jag bor hos pappa varrannan helg nu, men för ett tag sen var det varrannan vecka. Men jag har bott hos mamma nästan hela mitt liv eftersom pappa har varit själv, och han jobbar skift. OCH JAG ÄLSKAR MIN FAMILJ MER ÄN NÅGOT ANNAT!


  Simba


                           Pappa

                     

Pernilla

 

 

     


 Gustav

Av Jennifer Strand - 24 januari 2011 11:30

Blev ingen skola idag, fast jag är inte sjuk men allt känns jobbigt efter igår. Just nu sitter jag här och kollar runt på  internett. Ska ta och käka frukost nu och sen fortsätta sova tror jag, får se. skriver dag 2 inlägget sen .  HEJDÅ!

Av Jennifer Strand - 23 januari 2011 16:18

Mitt fullständiga namn är Jennifer Linnea Strand. Jag är 95:a och fyller därför 16 år i sommar. Jag bor i skutskär på två olika ställen, i hus med Pappa, Pernilla och lillebror Gustav och i ett annat hur med Mamma och Marcus. Jag går i nian på Rotskärsskolan.

Det jag tycker bäst om är musik och att fota. Jag älskar att sjunga och spela gitarr.

Jag är oftast glad och ganska blyg, men det går sabbt över. Jag har underbara vänner och jag trivs medmitt liv.

jag tycker inte om folk som snackar skit och är dryga, även fast jag kan vara ganska dryg själv.

Jag älskar sommaren och tycker vintern är ganska onödig.

Flygplan är nog det roligaste resefordonet känslan är så himla härlig.

Finns så mycket att skriva men jag orkar inte det.

Det var iaf lite information om vem jag är, ciao !  

 

Av Jennifer Strand - 23 januari 2011 16:17

Tänkte ta och skriva 10 dagar iallafall!

Dag:
1. Mig själv.
2. Min familj.
3. Min bästa upplevelse.
4. Mina framtids planer.
5. Mina drömmar.
6. Min barndom.
7. Mina vänner.
8. Mina intressen.
9. Mina rädslor.
10. Varför jag bloggar.

Presentation


Är en social tjej som blir 16 i sommar !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards