Alla inlägg under april 2011

Av Jennifer Strand - 7 april 2011 19:20


Har aldrig älskat dig så mycket som nu, när jag har mist dig!

Av Jennifer Strand - 6 april 2011 21:57

Idag slutade man 10.20 så vid halv 12 drog jag, ronja och sofie in te stan. shoppade lite och så, sen kom emelie och sociala lite, senare drog sofie och emelie så jag och Ronja satte oss vid statyn vid rådhuset kom fram en tjej och frågade frågor typ haha. Satt där i en timme sen kom Ronjas syster emelie och dem satt och väntade med mig tills Mikaela kom, sen när hon kom drog dom och fikade och jag o mickis drog te boulongen(stavning) och träffade, Sheren, Olsson, Pontus, Lina och Linda trevligt trevligt :) Sen drog vi in te stan och fikade sen drog jag te bussen och åkte hem haha ;D plus att jag blev snurrig i skallen så att allt snurrade två ggr -.- menmen nu ska jag sova, får se om man stannar hemma imorgon känner mig inte riktigt hundra (n)


Och grattis till Mimmi och Rickard som fick en liten flicka idag under tiden när vi var på stan :)

:D

Av Jennifer Strand - 4 april 2011 20:13

Just nu dunkar jag musiik, så underbart!


skolan var chill, drog hem och har bara tagit det lugnt :


på onsdag slutar man 10.20 fett chill, sen drar man in te stan när mickis har slutat och umgås med henne.:)


vill ha helg, nästa vecka på torsdagen elr fredagen får man ju påsklov, längtar!


Nää hre bra ;D

Av Jennifer Strand - 3 april 2011 00:41

Har varit och bowlat och käakt church street idag, sen blev det hem tills skutskär igen och vila lite sen drog man te Ronja och vi drog till staffans och hämtade timmy sen drog vi te sandbankarna med emelie och sebbe. Va där ett tag, väldigt läskigt:o ^^ Sen hörde vi för konstiga ljud så vi drog, fast det var inge farligt! Så vi drog te Ronja men påvägen dit så plockade vi upp timmy som hade dragit te staffans och Sofie:) Sen kollade vi på tv och sen drog jag vid 11 så nu är jag hemma och är uttråkad...... menmen ;D

YES

Av Jennifer Strand - 2 april 2011 10:10

Idag blir det bowling och churchstreet (y'

Presentation


Är en social tjej som blir 16 i sommar !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards