Alla inlägg under mars 2011

Av Jennifer Strand - 15 mars 2011 20:06

Jag har blivit riktigt glad på sistone. Vet inte varför men det är väll våren som är påväg :) Har shoppat otroligt mkt kan ju vara för att jag har ganska mkt pengar just nu. Har inte skrivit så mkt här på bloggen, glömmer bort det imellanåt. Mina nyaste inköp:


 


 Solglasögonen och skorna !


  

Av Jennifer Strand - 6 mars 2011 17:16

Lördag: Igår så blev det att gå upp tidigt för vi skulle först te valbo innan sandviken. Så det jag shoppade blev:


  


and


  


Efter det så drog vi vidare till Sandviken och hälsade på Hp, Helen, Lucas och Jacob. Riktigt trevligt och god mat.



Söndag:  Är sjuk, så tröstar mig med godis och the hills!

Av Jennifer Strand - 1 mars 2011 22:04

Har varit i valbo idag, först så tog jag och ronja bussen te stan och felicia joina oss. Sen bytte vi buss till valbo och sen shoppade vi loss. Vi träffade mimmi och rikard där som vi skulle göra. Sen drog vi te stan och felicia åkte hem. sen blev det waynes (stavning) och käkade macka och sen upp till bion. Kollade på min låtsas fru som var jättebra. Sen vänta på bussen och sen hem och nu är jag här och värmer mig ! :) haft en trevlig dag idag :)


Inköp!

   


det + foundation och gråa mjukisar ;)  

Presentation


Är en social tjej som blir 16 i sommar !

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards